Feeling all alone without a friend you know you feel like dying

Kvällsmat (macka å varm choklad)

Heej!!! I'm back!
Hade jätteroligt igår, supertrevliga människor. Jag å Louise skulle åka sparkcykel (typ 5m) å hämta mjöl för vi skulle baka pizzor, på vägen tbx upptäckte jag att jag nästan låg och sparkade, då hade styret glidit ner så de va typ 30 cm från marken, trodde jag skulle dö av skratt, ramlade nog 5 ggr på 2m ^^.
Kom precis hem från stallet. Red på stranden med Frida, Elin å Emma. Super kul, Blitz va jättetaggad å tyckte de va jättekul :D. Nu ska jag duscha, äta å sen kolla på film och äta Ben & Jerry glass
Hinner inte skriva mer nu, Later ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du och glass!! xD

2011-02-20 @ 20:49:03
Postat av: sara

Johanna sv; hahaha, ja jag älskar ju glass så.... ^^ hahahaha

2011-02-20 @ 23:07:06
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0