Why can't you see?

Hej jag e trött.... Fattar inte hur jag ska orka.... igår till ida sov ja över med Louise, imon till tisdag ska ja sova över med Thanida, Felicia å Matilda, å på tisdag till onsdag ska jag sova över med Frida, då ska vi kolla på alla live dvd:ena på storbild å äta B&J glass, hell yeah. Imon blir de nog mkt Bones, de kan ja lova ^^. Måste sova snart annars kmr ja vara svin trött å då blir de inge kul alls ju (lovar att jag kmr vara fast framför datorn i typ 2h till iaf....),
ska bara spela Ready set go lite på gitarr först, bara för att jag har blivit så bäst på den ;) å för att de e så galet roligt.
Imon på dagen måste jag måla om naglarna för jag har ätit upp nagellacket igen... Och ja måste städa mitt rum, lilla Felicia sover fortfarande på golvet å man kan typ inte komma in i rummet p.g.a. alla kläder/filtar/kuddar/böcker å annat skit som ligger å skräpar, ja e väldigt duktig på att städa men dålig på att hålla de städat ^^ hehe.

I'm trying to tell you
I'm trying to know you
I'm dying to show you
Fighting to get you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0