Frozen inside without your touch without your love darling, only you

Ja e så sjukt sugen på en sån..... ska ja??

Hallooooo ^^
Vi hade idrottsprov sista lektionen så vi kunde sluta tidigare, jiha. Nu ska jag plugga Naturkunskap, har prov på de imon, orkar inte mer prov nu!!!!! suck...
Sen ska jag ner till stallet och fixa med min lilla häst, han får vila ida eftersom ja måste prioritera naturkunskapen, ville egentligen rida. På torsdagar ska jag ju egentligen ha världens sovmorgon men de skiter sig imon eftersom vi ska ha typ kursinformation och sånt om valbara kurser i 2:an och 3:an så då börjar jag 8.10... naaaj, nu blir ja lite ledsen i ögat ;), aja skönt att slippa lektionerna iaf (slipper historian!!!! jaaaaaa)
Jag och Matilda hade väldigt fin svenska ida när vi pratade ^^ (eller de e mest ja som får fram världens konstigaste ord, hahaha, fattar inte hur jag lyckas) sa typ fällde å fallde istället för föll osv, såklart så börjar vi skratta för typ 2 sek efter att jag har sagt de så kommer jag på hur jävla fel de va, å då blir de väldigt roligt ^^, haha oroa er inte, jag e faktiskt duktig på svenska men när jag pratar fort och slarvigt med mina kompisar så går de som de går ;), vi får iaf alltid ngt att skratta åt.  Later♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha xD jag pluggar nu. Min kära moder till slavdrivare tvingade mig... och där ser du, visst är det skönt att erkänna att man är bra på något?? Det är därför jag gör det hela tiden ^^

2011-02-02 @ 17:38:16
Postat av: sara

Johanna sv; haha ja fast jag e inte så bra på svenska men jag vet att det inte finns ngt som heter t.ex. fallde iaf ^^ hahahaahahhaha men du e ju TYP bäst min lilla Johananas ^^

2011-02-02 @ 17:46:13
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag är väl för faen ingen annanas?! hehe x) men tackar man tackar :D because the only thing that matters is what you mean to me <3 (vet inte vad det hade för relevans, men fint var det)

2011-02-02 @ 18:48:38
Postat av: sara

Johanna sv; HAHA jodå Johanna du e min lilla annanas ^^

De va vääldigt fint!<3 like it :D

2011-02-02 @ 19:13:17
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara av: tack :D nu blev jag solglad!!

2011-02-02 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0