Baby you're beautiful, And there's nothing wrong with you.




Hejsan! Nu har jag lugnat ner mig å ska gå å duscha, hade bara världens ryck på Pia innan (hatar henne fortfarande lika mycket), hon va bara för mkt. Nej nu släpper jag detta å går till något helt annat å helt andra känslor för helt andra människor! Nu sticker jag och duschar å sen ska jag sova, masserade hela Blitz ida å de tog sin lilla tid måste jag medge.

Btw, något nästan helt från ämnet, detta klippet e helt underbart skrattar/ler/mår bra varje gång jag ser de.



Words can break someone into a million pieces, but they can also put them back together
(I think you should speak now)



Kommentarer
Postat av: emelie

sv, haha, alt bra idag ?

2011-02-17 @ 10:40:22
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0