Join me forever now...

Jag har äckligt stor lust att åka på semster...


Hejsan, nu måste jag plugga, lite panik faktiskt eftersom vi har idrottsprov imon och naturprov på torsdag å ngn onödig tyska inlämning på fredag å ja känner att jag absolut inte har övat klart till proven! hade håltimma i 5h ida, helt galet lamt men vi tillbringade mkt av den tiden i musiksalen å satt å spelade, rooligt, sen pluggade jag lite men bara lite så de ska ja som sagt göra så därför hinner jag inte uppdatera mer just nu. så.. Later ♥

Här (från Toms blogg btw), bara för din skull Johanna, kmr kanske fler i ngn gång framtiden ;)



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Love yoou :) fett orättvist att han får ha den hunden och inte jag. Jag vill ha den. snyft

vilken liten poet den där mänskan är, trots allt. Det går ju inte att förneka x) bill, alltså...

2011-02-01 @ 21:48:59
Postat av: sara

Johanna sv; aw ^^<3, I know, såååå fin asså (å han me såklart ;)) haha, visst e han, som sagt ni e faktiskt lite lika ibland..... du kan också vara en liten poet, en liten "pessimistpoet" ;) haha

Ja e riktigt glad över att du har fallit för Toms hund, haha låter sjukt men äntligen en sak som du verkligen gillar som jag kan koppla till TH (å Tomi) utan att du kan göra ngt åt de ^^

2011-02-01 @ 22:02:23
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: sara

Johann sv; å btw, du kmr få mer ögongodis ngn annan da, ja har många fler bilder på hans hund ^^

2011-02-01 @ 22:05:03
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, härligt att höra! :D

2011-02-01 @ 22:34:59
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men ooooj vad gose moose pokemon du är <3 ^^

2011-02-02 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0