The heart consists of two parts, yours and the one it belongs to...

Hejsan!
Jag mår bättre ida, har inte alls lika ont i magen å inte lika hög feber osv, men nu har jag får jätteont i nacken, kan typ inte röra den överhuvudtaget eftersom jag bara har legat stilla i sängen i typ 38 h i sträck ^^. Min lilla katt har knölat ihop mitt täcke till en boll och krupit in i "bollen" för att sova där.... jag vet, min katt e knäpp. Ida ska jag också bara ta de riktigt lugnt å försöka bli helt frisk, kolla på film, rita lite om jag orkar (håller på med ett porträtt som ni ska få se sen), sova, blogga lite osv. Tänkte eventuellt slänga in ett fint litet inlägg på bloggen lite senare, ngt inlägg kmr de iaf bli. Later ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Världens sötaste gris typ? Och där ser du, mitt magi trick funkade!! x)

och snyft, vad lycklig jag blir när du lånar mina ord. jag blir glad ända in i hjärterötterna!

2011-02-05 @ 13:37:58
Postat av: sara

Johanna sv, Hahaha jaa visst e den, fick den av en kompis, den e max 1 cm hög. Ja de gjorde de, duktig du e ^^

Hahaha du e såå söt Johanna, de va VÄLDIGT fina ord som jag lånade!

2011-02-05 @ 14:01:00
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

nu blir jag glaaad :)

2011-02-05 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0