Sometimes life just feel so great...

Dessa klippen gjorde min dag, Klipp 1 Tom 4.19-4.23, haha såå bäst, men jag älskar alla deras konversationer ♥
Hallo Leute!
Min nacke e faktiskt lite bättre ida, nu kan jag röra huvudet 2 mm.... Har fått sova med en filt som en korv under nacken för att den skulle ligga still och inte böja sig på ngt konstigt sätt, d va faktiskt ganska skönt. Ida händer det nog inte så mkt, jag ska bara chilla å som igår försöka bli frisk till livskunskpsdagen som är på måndag, slipper ju massa jobbiga lektioner iaf. Tänkte försöka måla klart min bild ida så ni kan få se bilder på den, lägger nog ut bilder även om jag inte hinner klart, får se. Uppdaterar iaf senare så Later ♥
Ännu ett kul klippKlicka, hahaha fy fan va elak humor jag har ibland!!!! Jag tycker att det är jättejobbigt när folk skojar så om djur å sånt men denna e ju bara såå kul!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv, åh fyfan! de låter jobbigt! jag mår fint :)

kommentera gärna mitt inlägg "såhär har ni aldrig sett mig", och skriv vad du tycker om bilden :)

2011-02-06 @ 11:36:24
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0