So take a chance...


HEEEEEEEJ!

As kul fest igår, vi e helt klart den bästa klassen! ;) Men jag och Matilda sov bort typ halva dan ida å hade fullt upp igår så därför har jag inte hunnit blogga, men här kommer ett inlägg, bloggar mer sen om ja hinner^^

Igår hade jag å Matildisen super skoj i stallet, jätteskönt med lite hjälp. Vi mockade lite hagen för den va helt överfull men allt va typ fryst så de va ganska jobbigt. Sen pysslade vi med Blitzen å fixade alla sakerna å sen red jag ut med Amie å Matilda gick med, skrittade bara en runda. Jag och Matilda med oss muffins, varmchoklad och godis till stallet så när vi kom tbx så satte vi oss i den varma sadelkammaren å åt de, skrattade såklart sjukt mkt så Sara (en tjej i stallet) trodde typ vi va höga på ngt..... haha. Sen stack vi hem å fixade oss å sen bar de av till festen, skit kul!!! Sen åkte vi hem till Matilda å jag sov där å nu e jag hemma... Nu måste jag plugga till SO provet som är på tisdag, kan ingenting, pallar inte me prov! Måste skriva tyskan å göra klart NO pappret också, å städa mitt rum.

 

Imon e de alla hjärtans dag, jobbig, man känner sig liksom ensam på ngt sätt. Har iaf sovmorgon till typ 12, så skönt men bussarna tvingar mig att komma halv 11... får sitta å plugga eller sticka till musiksalen elle ngt.Later ♥

 

Klicka


Kommentarer
Postat av: Matilda

AS KUL FEST IGÅR ASSÅ!!!! Doris är ju för underbar ni som har klickat där det står klicka vet vad jag menar XP XD

2011-02-13 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0