Silence can destroy...

...Get up and raise your voice, make some noise!



Skrittade ut en lång runda med Elin på min pigga lilla hästis, han taktade runt och blev galen när han fick trava 2 m på en liten gräsplätt ^^ I love it! Elin envisades med att berätta hela sin dag i detalj...... ZzZzZz helt okej att lyssna de första 45 minuterna men sen blev de ganska tjatigt ;) Imon blir det inte mkt bloggande eftersom ja som sagt hänger med Louise till hennes jobb kl halv 2, sen "tjejkväll" hos henne å sen sover jag över där. Just nu sitter jag å rensar mina "Tom bilder" i fler mappar, har så sjukt många så jag måste sortera dom lite mer för att hitta bland dom :P, måste nog gå igenom alla mina typ 1 miljon TH bilder en gång till en vacker dag....
E as trött å ska snart sova, funderar på om jag kanske ska läsa lite i min svenska bok nu, bokrecensionen ska typ in på måndagen efter lovet å jag har bara kommit till kapitel 6 i boken. Tror jag tar å läser nu, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0