Sexy hexy...

....Sexy, sexy

Hejsan! sååå skönt me lov nu!!! Jag har varit så sjukt trött den senaste veckan. Nu e iaf valen inne, blev faktiskt nöjd, Biologi/Kemi breddning, Matte C och D, Fysik A, Tyska steg 2. Nu ska jag sticka ner till Blitz, perfekt ridväder ida. Imon blir de "tjejkväll" hos Louise med massa människor som jag inte känner... lite scary men roligt. Mamma å pappa sticker till varberg vid 2 å då kör dom mig till Louise så jag får antagligen hänga med när hon ska städa (nått jobb), ska sitta å titta på å bara njuta av hur skönt de e när andra jobbar och man själv bara sitter å latar sig, kanske hjälper till liite också ;). Kan även uppdatera er med att för 10 min sen var jag as trött men nu har jag massor av överskottsenergi, tur att ja ska till stallet å jobba av mig lite.
Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0