Nobody is perfect but...

 

Heej!
Vet att det blev en väldigt sen uppdatering men de blev lite ändrade planer, Matilda följde med mig hem typ kl 6 så vi stack å hyrde film å köpte godis, har precis kollat klart på en av filmerna. Imon ska hon hänga med mig till stallet, de va as längesen hon va med så de ska bli riktigt mysigt. Sen e de klassfest på kvällen å sen ska vi sova över igen, de ska också bli riktigt skoj, första klassfesten med denna klassen liksom.
Vi kommer nog sova länge imon eftersom jag och Matilda brukar vara vakna till typ 7 när vi sover över, så räkna inte med en jättetidig uppdatering ;), höhö, ne vi ska inte vara uppe så sent ida, vi måste ju orka upp imon också ^^. Jag känner mig grymt osocial nu så nu ska ja sluta blogga å ägna mig åt min underbara lilla kompis istället.
Ha en grym kväll ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0