Lately I been walking in circles, watching, waiting, for something


Hejsan!
So provet gick nog ändå okej iaf, hade ju typ inte pluggat något alls men de kändes faktiskt okej ändå. Satt å skojade å pratade men Hans (läraren) på provet när de bara va 3 kvar, pratade om hajar och putsarfiskar, jaha å hur kom han in på de liksom?? ^^ Skrattade såklart eftersom de lät helt sjukt å då frågade han vaf jag inte brukade skratta så mkt på hanns vanliga lektioner.... ja va fan tror du??? de har nog absolut inget att göra med att du har världens tråkigaste ämne och att han typ skjuter dom som snackar på lektionerna... absolut inte ;). Min lilla tvillingsyster envisades med att hon ville sova på en madrass på golvet i mitt rum igår så nu har hon smittat mig med sin hosta/nysningar/halsont, lovely.
Denna låten är sjukt bra! Älskade den när jag va liten också, den måste vara as gammal men såå grymt bra!

I'm not the sort of person who falls in and quickly out of love
But to you, I give my affection, right from the start.
>you get my attention.

You are really special and you caught my attention



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0