In my head there's only you now


Jag måste påpeka att jag e väääldigt duktig på de där

Hejsan! Kom precis hem, va och simmade på idrotten ida, hade livräddarövningar (finns de ens ett ord som e så??).  De va lagom kul, de e mysigt att dyka å simma under vattnet å sånt för man "svävar" ju typ i vattnet (va en riktig liten säl när jag va liten, jag va typ över ytan i max 2 sek för att ta ett nytt andetag å sen ner igen,
simskolelärarna
blev tokiga på mig tillsist ^^). Skulle gärna prova att vara tyngdlös i luften också
. Nu ska jag äta glass för jag har ont i halsen å jag e ett glassmonster (de e mest för den senare
anledningen ^^), å sen sticker jag ner till stallet, när mina föräldrar kommer hem så dom kan köra mig, jag är alldeles för lat för att gå eller cykla i kylan.
Ska nog rida en sväng med Amie, saknar verkligen att rida eftersom Blitz har vilat typ hela hela vintern, men nu ska jag sätta igång han igen å vi ska lägga upp en träningsschema så att han kommer i topp form till sommaren å så vi kan sopa banan på tävlingarna å träningarna ;) haha.

Hahaha Johanna du måste hålla med om att denna kossan e sjukt lik den kossan som du ritade och den som jag ritade till dig ida xD



Jag klarar ju mig bra utan dig. Men jag skulle klara mig bättre med dig.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Damn. That. Is. A. Fat. F'N Cow... Men jaja ^^ den e la ganska lik :P

2011-02-16 @ 20:31:46
Postat av: Matilda

OMFG!!!! den översta texten om skratt är så himla mycket vi så jag kan typ inte änns beskriva hur mycket. GAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-17 @ 10:51:13
Postat av: sara

Johanna sv; haha I know!! men den e sjuuuukt lik asså ^^



Matilda sv; HAHAHAHAHA jaaaaaaaaa de e sååååå galet mkt vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-17 @ 17:28:07
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHAHA silence OMG I fell like a retarded seal XP

2011-02-17 @ 18:07:32
Postat av: sara

Matilda sv; hahahaha jaa jag me ^^

2011-02-17 @ 19:02:23
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0