I'll take you for who you are, If you take me for everything...



Hejsan! I'm home. Ida blir de att fixa klart NO pappret me alla frågorna å skriva NO arbetet, å blogga såklart ;) Kände mig som en levande zoombie ida i skolan, jobbigt, men jag överlevde. Bara en dag kvar å sen e de lov, såå skönt de ska bli, behöver verkligen sova ut. En liiten fråga bara, e de bara jag som har världens sällskapssjukaste katt som ska följa med en vart man än går?? hon vill vara i handfatet om man tvättar händerna, följer med in när man ska gå på toaletten (hon bokstavligt talat spurtar in så man inte hinner stänga ute henne) å hon vill till och med vara med i duschen.... gaaalen katt asså. Nu ska jag gå och snyta ut hela kraniet. See ya ♥        Funny


You should have shown me something by now, so I would understand...
I just need to know...
But maybe you don't even know yet...
I really what you to know, but I just don't have the strength to take the first step...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback