I keep try to face the day...


Hallo Leute! :D
Vi åkte skridskor på idrotten ida, riktigt kul faktiskt!, om man ignorerar att Hussain voltade hela tiden och drog ner alla som stod nära när han desperat försökte hålla balansen. Men bara man höll sig på långt avstånd (och höll lite utkik på var han va för plötsligt kunde det komma en Hussain flygandes från ingenstans rakt in i ryggen på dig) så gick de bra, jag lyckades hålla mig borta hela tiden men lite jobbigare blev de dock när de kom massa små barn som skulle åka, han drog typ ner en av dom... jobbigt läge. Imorse vaknade jag iaf 10 min innan jag skulle gå till bussen (vaknade inte av att min väckarklocka tjöt i örat på mig, de händer emellanåt), fick lite panik faktiskt, men jag hann, vaknar alltid typ 20 min innan jag ska gå ner till bussen men va ska man göra på morgonen liksom?? Äta lite, byta om, borsta tänderna, sminka sig lite snabbt, tar ju typ max 20 min att fixa de, min kära syster däremot behöver 2 h på morgonen å fråga mig inte varför... extremt seg antar jag ;). Sovmorgon imon iaf, I ♥ it. Nu har jag massor av underbara läxor att se fram emot....  alltid lika motiverad till att sätta mig vid läxorna, nOt. Later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0