I have loved you all along...

En bild som jag har ritat, kan ni se vem de e?? ;) haha, asså den e inte klar än, jag har inte skuggat klart å inte fixat klart med skuggorna å finputsat alla små detaljer men man börjar iaf se vem de e tkr jag ^^
Just nu sitter jag och trycker i mig massor av glass, de e ju bara såå gott, de e typ de enda som jag verkligen kan trycka i mig just nu utan att få ont i magen, hehe. Jag har så jävla ont i nacken just nu, vet inte om jag kan gå imon å sitta på ett fik i 6h.... får se hur jag känner mig när jag vaknar, jag får nog knarka lite panodil å sånt i alla fall.... jobbigt. Ne ja har nog inte så mkt att skriva om förutom att mitt lilla svart vita monster precis hoppade upp i sängen med smutsiga tassar å försöker äta upp min glass, nu har jag bruna tassavtryck i hela sängen, lovely... men jag har ju nackspärr så mamma eller pappa får bädda rent, mohaha ibland e de lite bra att ha ont i nacken ;) Ne nu får jag flytta på mig innan nacken fastnar helt.... Later ♥
Klicka, jag pallar inte mer, sååå galet söt! Jag vill ha!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Asså jag säger bara wow, wow och wow!! asså herregud vad fint du ritar. :D

2011-02-06 @ 21:02:33
Postat av: sara

Matilda sv; Ååååååååå Tack Matildisen!!! :D

2011-02-06 @ 21:05:57
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och så säger du att jag ritar fint??

2011-02-07 @ 17:35:37
Postat av: sara

Johanna sv; Jag tar nog de som positivt va? ;)

Men du ritar ju as coolt Johanna!

2011-02-07 @ 18:16:06
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

HERREGUD världens absolut sötaste hund ingen tvekan om saken. Trodde typ att jag skulle dö av söthet eller vad det heter XP

2011-02-07 @ 21:53:56
Postat av: lina

shiiiiiiiiiiiiiiiiit va snygg ! du han inte tänkt på att bli konstnär ? :D

miss you <3

2011-02-10 @ 09:05:50
Postat av: Sara

Lina sv; Awe tack!!!!!!! :D MIss you too!!! <3



Matilda sv; I know!! ja sa ju de :D

2011-02-10 @ 16:15:46
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0