Go ahead, tell me...

Hejsan, tänkte börja detta fina inlägget med att säga att jag nu har ätit upp min sista B&J glass, så ledsen i ögat jag blev, men ja e as hungrig å Felicia å Felicia springer runt å sminkar sig å sånt å vägrar hjälpa mig med maten å jag tänker inte leka ngn jäkla slav å göra den själv ^^, ne så kul ska vi inte ha de, å då stod ju glassen där (hade bara 1/4 kvar av den, men anyway) så ja tänkte liksom bara smaka liiite men den tog slut... hehe for your information. Ida måste jag plugga, sååå tråkigt, förra gången som jag skrev att jag skulle räkna matte så blev de som de alltid blir, nämligen så att jag gör ingenting, duktigt Sara, jätte duktigt...... suck. Men nu måste jag verkligen plugga så ida ska ja göra de. Sen skulle jag kanske behöva städa upp lite å fixa mina naglar. Ne nu ska jag slita loss Felicia från platttången å få henne att fixa mat med mig, Later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0