I'm incomplete without you...

)

Mamma å pappa hade tänkt världens äckligaste mat ida för mamma hade bråttom till hennes "dans" å pappa bara så sjukt lat å "orkar inte laga ngt annat ida", pulvermos och korv tänkte dom att vi skulle ha, ja menar hallå de går bara inte att få ner! Nej så jag tar å fixar lite pannkakor till mig å Felicia istället, hon e föresten i stallet just nu. Så de e de jag ska göra nu å sen ska ja fortsätta att plugga.... Later♥

Uppdatering: Fick veta att min galna häst har försökt rulla uppe på toppen av en kulle i hagen (han och en kompis fick gå ute i den stora hagen ida å tydligen så har han blivit helt galen å sprungit runt å busat, haha de e min lilla Blitz de ♥) Men rullningen lyckades å han ramlade inte ner, men de skulle sett grymt roligt ut, fast ja hade dött ;).


If I had to choose between breathing and loving you,
I would use my last breath to tell you "I love you"...



Kommentarer
Postat av: Matilda

HEJ SARA!!! skickar en fin kommnentar till dig medans du sitter jämte mig :P HAHA vad det gott med pannkakor till frukost också ?? :D

2011-02-10 @ 11:33:11
Postat av: sara

Matilda sv; HAHAHAHAHA Jaaa de vad e verkligen xD

2011-02-10 @ 16:14:08
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0