But all I see reminds me about you....


Hejsan! Kom precis hem från stallet, gosade med Blitzen ida men hann inte rida. Ska snart hoppa in i duschen men innan de tänkte jag blogga lite ^^ Ja vad har jag gjort på min händelserika dag ida då? "Jo jag har gjort såå mkt, vet inte var jag ska börja.. jag har varit i skolan å jag har..... a de e de jag har gjort" ;) haha. Jag och några till satt kvar i 30 min och snackade med våran tyska lärare sista lektionen, vi pratade om allt utom tyska, hihi. Jag försökte också förklara för alla hur extremt rolig kung Julian är, helt awesome, jag kunde tyvärr inte förklara så bra eftersom jag (och Felicia) mest låg och skrattade så jag kvävdes själv innan någon annan hann fatta de roliga men whatever.

Lyssna!!! galet bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0