Another day pass by...


If we ever say we'll never be together and we ended with goodbye, I don't know what I'd do...
I'm lost without you ♥

HEEEEJ!!
Vi fick tbx två prov ida, de gick toppen!! Fattar inte hur ja lyckades, fick MVG på historia provet. Å sen jag fick max poäng (å MVG) på NO provet, hon sa att de aldrig hade hänt förut, sjukt glad ja blev! Ja som trodde att de gick as dåligt på historian å trodde inte att ja skulle få max poäng på NOn. Ja va bara tvungen att skryta liiite ;) Nej nog om de, nu blir de lite tråkigare för ja har liiite panik, de e nämligen så att jag funderar på att bli veterinär, har ju inte haft en aning om vad jag ska göra efter gymnasiet men jag älskar ju djur å känner att de skulle vara så roligt att jobba med djur, människor e ändå bara tröga å jobbiga ^^, djur e så mkt smartare. Men de e jättesvårt att komma in på den linjen å jag har inte alla kurserna till de i mitt program, jag har inte alla meritpoäng heller å de måste han ha för den utbildningen, så antingen kan jag läsa till kurserna som behövs på egna val å får skita i meritpoängen men kmr typ ändå inte in, eller så kan jag byta till NV klassen som redan läser alla kurserna å kan då välja till så jag får fullt med meritpoäng å har då en chans att komma in, men (nästa "men" ;)) jag har ju alla mina underbara kompisar i denna klassen å vill inte flytta till en klass där jag inte känner ngn, älskar verkligen mina kompisar å hade typ inte kunnat gå i skolan utan dom. Ett till förslag är att jag läser extra ämnen men får då förmånga lektioner å jag orkar ju knappt med dom som jag har nu så de pallar jag nog inte, så ja har liksom värsta problemet, kan bli djursjukvårdare men kurserna i mitt program men de skulle vara kul att iaf sattsa på veterinär å har djursjukvårdare som andra alternativ. Så ja vet ärligt talat inte alls vad jag tänker göra, ska till "han-som-kan-sånt" å fråga lite till, men de löser sig nog på ngt sätt. Ska iaf snart ner till min lilla ögonsten, sjukt längesen jag va hos honom å jag saknar honom så ja håller på att explodera, ska kanske rida men Amie, om de kan sluta regna ngn gång.... Aja detta blev ett väldigt långt inlägg så jag uppdaterar lite senare igen ist för att skriva mer nu. Later♥

Kommentarer
Postat av: emelie

sv, skönt att höra! ja samma här, galet mycket.

apu är praktik ;)

2011-02-10 @ 22:36:06
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0