A home without a cat, is just a house..


Halloj. Är hemma ida. Halsen är som en klump och näsan är helt täppt och typ söndertrasad efter allt snytande. Är en bra bit in på min andra toarulle med "snytpapper" på bara idag... Hatar verkligen att vara såhär bombförkyld! Vet inte om det blir någon skola för mig imon heller. Inte om jag fortfarande känner såhär iaf. Men jag måste komma på onsdag. Har 3 prov då som jag bara inte kan missa. Så satsar på att vara så gott som helt frisk till onsdag.... även om förkylning ibland känns som att det tar ett halvt liv att bli av med helt...

Såg iaf precis på Home alone. Mysigfilm!! Dessutom är den ju lite om julen (gotta love it). Jag vill ha snö nu! Ingen jul utan snö.. Anyway, min ena kisemise rev just ner all kattmaten på golvet eftersom hon va hungrig... så nu är det kattmat över hela köksgolvet. Får la sopa upp det och ge den lilla bollen lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0