I think to much..

Dammsög lite på rummet precis (eller snarare jag städade hela rummet från golv till tak, men de e inte de viktiga i sammanhanget) och vad tror ni inte hände... proppen går i mitt rum. FL, vilket flyt jag har ida.. not. De va bara att traska till proppskåpet och byta propp (mamma och pappa va ju såklart inte hemma utan nere på Fado's (pappas brors lilla "bar" som han har i sitt stora garage). Namnet är ett internt skämt i släkten. Vi har lite smeknamn, Christer (pappas bror) kallas Fado, hans fru Gisela kallas Johnny, pappa kallas Nunni, min ena kusins flickvän Kristine kallas Kerstin, Min andra kusin Andreas kallas Junior, en kompis till Danne och Andy (kusinerna) som heter Rasmus någonting kallas Bosse Hermansson (ja fråga mig inte vad dom fick de ifrån.. De finns ju inte ngn likhet alls) osv. Jag och Felicia kallades Grabbarna när vi va mindre med de har tynat bort lite (nu är det boys som gäller..), och likaså Junior (Andy är ju inte så himla liten länge med sina 25 år ;).

På tal om ngt helt annat. Det känns verkligen inte som att det är julafton imon! Tråkigt. Men hoppas jag får den känslan när jag vaknar imon. Denna dagen har helt klart inte varit en av mina bästa. Allt har känts meningslöst, vet egentligen inte varför. Men nog om sånt tråk. Imon är de Julafton å då ska jag minsann vakna på en bättre sida.

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0