I can't ignore


Hej! Så sjukt skönt med lov nu! Julavslutningen va som vanligt underhållande. Vissa saker är ju så man bara.... knäcker sig. Ibland undrar man om dom är seriösa eller inte. Lite då och då får man en liten Johanna i knät som fullkomligt kvävs av skratt, jag är inte så långt ifrån detta stadiet heller kan jag ju meddela. Ett gäng killar, spelar verkligen skit bra men, ne. Sången och denna övertygelse om att dom är bäst på hela jorden får det att gå rakt åt pipsvängen enligt mig. Men vissa är bra, men ja menar, jag ska inte säga ngt, hade ju liksom aldrig själv ställt mig upp där, och hade definitivt inte gjort det bättre. En tjej sjöng helt otroligt. Seriöst, jag rös i hela kroppen. Men ljudet på micken va minst sagt lite för högt så de blev lite tinnitusvarning på vissa ställen. Men som sagt, underhållande ;).

Hade behövt städa på mitt rum och ta bort madrasserna som täcker hela mitt golv sen Johanna å Matilda sov över. Men.. de e ju faktiskt ganska praktiskt att ha dom där. Behöver ju inte gå upp ur sängen på morgonen utan kan istället rulla ner på en av madrasserna och sedan rulla fram till dörren. Eller kanske inte.. Får nog gå och städa där snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0