And you won't find the beat until you lose yourself in it

 

We'll sneak out while they sleep
And sail off in the night.
We'll come clean and start over the rest of our lives.

When we're gone we'll stay gone.

Out of sight, out of mind.

It's not too late,
We have the rest of our lives.

 



Tjo! Avslutning imon, awesome! Börjar halv 11 men våra bussar är cp så måste komma till skolan typ halv 10... Anyway, köpte superfina julklappar ida till mina små gosetroll i skolan. Är riktigt nöjd, till och med avundsjuk! ;). Älskar att ge bort julklappar! Folk blir så glada och jag ÄLSKAR glada människor! hehe. Med de e inte riktigt lika kul att köpa. Eftersom jag är en tidsoptimist så blir det ofta i sista sekunden och de e så jobbigt. Nu ska jag fixa mina naglar.
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0