I follow you, You follow me...

Haiii! Ojojoj va dålig jag har varit på att uppdatera på senaste tiden!! Och jag har liksom inte hittat på ngt speciellt alls, så jag har liksom inte fiffig ursäkt heller ;). Men bloggar som sagt bara när jag känner för det. Å ja har helt enkelt inte haft ngt kul att skriva. Dessutom hade vi strömavbrott när det blåste massor senast.. fredag va de va (känner verkligen att min svenska är på topp ida.. höhö). Red ut en runda i stormen. Yes, lika smart som vanligt... Blåste nästan ur sadeln, bokstavligt talat.

Va iaf inne i stan hos Fami (..farmor, de e mina fina ord jag kör med) ida. Satte upp hennes lilla plastgran och klädde den och lite sånt som hon inte orkar göra. Roligt! Dessutom firade hon våran födelsedag lite (fyller ju på tisdag!!). Fick bl.a. världens finaste armband i silver och läder (Bild↑). De e såå jag. Helt klockrent. Älskar det!
Nu ska vi kolla på film i biorummet. Puss på er och vi hörs (snart ;))!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0