People should smile more!!

Haiii! Äntligen så har ett av världens finaste armband kommit!! Nämligen de gjorda av Blitz tagel! Älskar dem! Fick dom på posten ida. Hopptränade även ida. Det är alltid samma sak innan... Jag orkar aldrig ock känner att jag inte vill, men när jag väl är uppe på hästryggen så är jag så överlycklig. De e såå roligt!! Vi körde ett riktigt hårdpass ida. Både jag och blitzen blev helt slut (skönt att vi har massage på idrotten imon!!;)) Men de va grymt roligt! Ska sova snart, är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Har absolut ingen aning om hur jag ska lyckas kravla mig upp ur sängen imon, kommer gå... Sådär.
Bloggar från datorn inom så då får ni lite fina bilder också. Puss på er och ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0