Get me going

Hai!! Red ut med Blitzen ida. Lika underbart som vanligt! Lyckades hinna precis innan de blev helt kolsvart. Men min lilla knäppgök va ändå rädd för de mesta, en avspärrning och en stor rulle med slangar va t.ex. livsfarliga!


Jaupp, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Håller på att försöka klara ett spel på min ipod och det driver mig snart till vansinne. Är så sjuuukt nära varenda gång. Kan bara spela en gång i taget och sedan måste jag pausa lite, annars får jag ryck ;).  Kan även meddela att jag har varit himla flitig och målat naglarna (igår), svarta och matta med en blank svart topp. Supersnyggt! Men nu har jag såklart lyckats skava bort allt på alla naglar utom på tummarna... med de blev faktiskt coolt så jag orkar inte göra om det, hehe.


Uppdatering: Jag klarade spelet, äntligen, JIHA!
May the candy cane be with you... stod när "jag gick i mål".
No comment...

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0