It's not over till it's over, so how do we begin?


Tjo! Hade en supermysig julafton igår. Synd bara att den är över så snabbt. När man va liten så kändes kvällen som en hel vecka men nu går tiden så fort helatiden. Men men. Idag har jag bara legat och kollat på film och ätit godis heela dan ^^. Men de konstiga är att man blir trött av att ta det lugnt. Om jag studsar runt och hittar på saker så blir jag pigg, och om jag bara ligger och slöar så blir jag trött. Har sett Jägarna 2 och Season of the Witch. Tänkte sett fler men pappa kom precis in och sa att Morden i Midsomer började kl 9 så de blir det vi tittar på ist.

Imon bär det av till Blitzen. Tänkte åka ner och rida honom på morgonen och sen ta de lugnt resten av dan. Blir antingen en rejäl runda ute i skogen eller bommar och kanske små hinder i padocken. Får se vad vi känner för. Sen är de ju hoppträning på onsdag, är som vanligt sjukt taggad!

Kommentarer
Postat av: Johannisen

Asså jag har bestämt mig för att gå på rise against-konserten i mars. E du på vännen min? Min mor tänker låta mig åka nämligen, trots allt blir man ju myndig snart, gudbevars. Hon har till o med kollat tåg o sånt x) jag vill, jag vill, jag vill! :D

2011-12-25 @ 23:09:15
Postat av: Sara

SV; JIHA! Jag bangar inte i första taget serru ;D Klart jag är på! Var är det? Hur mkt kostar det? När släpps biljetterna? fun, Fun, FUN!!! Awesomeness!!

2011-12-25 @ 23:39:56
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

JAAAAAAAG DÅÅÅÅÅÅÅ??????????????????????????????

2011-12-26 @ 12:14:10
Postat av: Johannisen

SV S: biljetterna kostar 350, o har redan släppts! Bokar vi tåg o sånt snart kan vi komma undan med 2000 ungefär för allt... Det är i Stockholm, kommer inte riktigt ihåg vad arenan hette x)

SV F: Hm, jag vet inte felicia, assåå...

Mihihi jag bara skojar på daj :D så länge jag slipper betala för dig så ;)

2011-12-27 @ 13:34:55
Postat av: Johannisen

juste, fryshuset heter det :D o det är tisdagen den 6 mars. kommer typ bli den fetaste dagen på året!! :DD (plus att man då slipper två skoldagar... man är ju inte dum ;) )

2011-12-28 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0