Sometimes, I just wanna die...

Tjo. Har sjukt ont i halsen atm. Känns som en tjock boll och gör ont när ja sväljer. Har massor jag har tänkt skriva med orkar inte just nu. Sjukt mkt att göra i skolan denna veckan . 5 prov... toppen.. Så just nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik, pluggar och äter glass (himla skönt för halsen, men oturligt nog så hjälper det bara precis när man äter det, 2 sek senare gör det lika ont igen...). Sally ligger också här och försöker sova, även fast jag antagligen stör henne ganska rejält när jag nyser och snyter mig.. alltså var 3:e sekund. Tror faktiskt att jag blev förkyld igår när jag sprang runt ute i regnet och hämtade hästar åt höger och vänster. Stod även en stund i hagen hos Blitz (ville se hur han hade det där när det regnade och blåste... sjukt pantat, jag vet). Frös ganska rejält när jag kom hem. Blitz fick iaf gå in och stå och äta i boxen sen ist för att vara ute i de vädret. Så jag får la skylla mig själv. Men kul är det då inte. Hjärnan känns som en kletig liten hög, = ganska svårt att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0