You'll always be my Hero.....

My Hero♥


Hejsan! Bilden är såklart från tävlingen (kunde inte ha kavajen för de va sååå varmt, så tog en grå tröja överskjortan bara) på mig och min prins i L:C +5, love you!


Jag skulle ju egentligen varit prisutdelare igår på tävlingen men jag behövdes i dommartornet, så jag hoppade upp  där ist. Fick skriva MASSA protokoll. Hur många papper som helst. Hade papper på varje ekipage i arje klass och skulle föra protokoll på varje hinder, olydnad, hinderfel, tidsfel, tid, sammanlagda tid, sammanlagda fel, poäng osv osv. Och det va ju 2 faster och allt skulle skrivas på olika platser och hela tjohejsan. Men de va jätteroligt.


Ida hade jag tänkt städa klart mitt rum och kolla på film. Hoppas att resten av bilderna från tävlingen kommer ut snart så ni kanske kan få en lien bild bomb ;). Får se om jag kanske fotar mitt rum och lägger ut sen ngn gång med. Har ju lovat det.

 

 

Lite Random;


Min vanliga morgon replik som Felicia brukar få av en trött och halvt sovande och omedveten Sara brukar bestå av: Men va i heeeelvete Felicia. Är du helt jävla dum i huvudet? Jag är ju fan aaas trött ju... Håll käften å stick!!! Visst är jag fruktansvärt trevlig på morgonen.. ^^ Kan garantera att jag inte är lika otrevlig sen när jag har fått i min lite mat och vaknat till. Jag blir sur och tappar tålamodet när jag är trött och när jag är hungrig. När man då på morgonen är båda delar så..... blir det ungefär så ↑. Jag och Felicia dog av skratt igårkväll när vi (på något sätt) kom in på hur jag pratar när man försöker väcka mig. Det roliga är att jag säger aldrig så till mina kompisar, då drar jag bara täcket över huvudet och snurrar runt lite. Haha. Det är bara till mina föräldrar och syster :P.

 

Puss på er, vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0