You can se my heart beating.....

Heej! Sitter å äter atm. Mums! Tänkte att det va lika bra att slänga upp en bild, min fina dator i bakgrunden och såklart hörlurar i (kan inte leva utan musik ;P). Jag hann till mötet, det va bara att slänga sig in i bilen direkt när jag kom hem. Hade inte ätit sen kl halv 12 typ så snacka om att jag va hungrig! Fick sån tur va macka å så där så jag klarade mig utan att dö. Har äppelpaj och blåbärspaj i kylen till efterrätt också som jag fick när min pappas bror fyllde år (jag va ju och hoppade ist så jag fick inte det där, så då skickade dom med det hem till mig (Y) mumsigt).

Justde, jag skulle ju betätta om igår lite snabbt också. Blitzen va jätteduktig. Orkar inte berätta i detalj men han hoppade vattenmattorna utan problem och vi hoppade ca 120 cm kombination. Härligt. Micke messade också och jag ska hoppträna nu på onsdag och onsdagar jämn vecka och sen byta och träna tisdagar ojämn vecka. Det blir säkert jättebra. Ska hopptävla i skedala på lördag också, L:C och L:B. Jag tar det mest som en kul grej, inte tävlig liksom. Tycker inte att det är kul att se allt som tävling för då blir jag så nervös och tävlings inriktad... = inte kul alls!

Dessutom kan jag berätta att jag ska beställa ett armband gjort av Blitz tagel (tar lite av svansen). Kommer ALLTID att ha det på mig!! Såhär har jag tänkt att det ska se ut (Fast ljust eftersom Blitz har ljus man och svans).

Btw. Gosade med världens sötase katt i stallet igår, Findus. Jag dööör! Han är ganska korthårig (typ mellan), grå med intryckt ansikte, sådär så att det ser ut som att han har sprungit in i en vägg, helt platt. När man kliade honom uppe på ryggen så slickade han i luften, haha såå söt!

Men nu ska jag äta klart, så puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Tagelarmbandet (lika som Ingrid köpt) kostar 50 kr + frakt, det behövs en tagelslinga som är 25-30 cm lång och helst jämntjock, slingan ska vara minst 1,5 cm i omkrets (inte diameter!).



MVH Erica.

2011-08-23 @ 17:10:24
URL: http://oldhaunts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0