You are special.....


Älskar min ängel!!♥

Hejsan! Har varit en awesome dag ida. Först upp tidigt (dock inte så tidigt eftersom Pia va snäll och gav hästarna höet) och släppa ut hästarna. Sen cyklade jag hem och sen åkte jag och Calla in till stan. Gick runt där lite och hade det trevligt. Hittade ett snyggt linne (Y). Lämnade in min mobil på lagninge också å fick en lånemobil med en krossad skärm... Sen hem å nu har vi kollat på en Wallander, Mastermind heter den. Sjukt bra! Den är verkligen detaljrik och otroligt smart gjort, ett stort + för det.

Imon ska jag upp tidigt. Jag HATAR att gå upp tidigt!!! Är så sjukt trött på morgonen... Men iaf, då ska jag upp tidigt och sen åka ner till Harplinge för att vara prisutdelare där. Har btw anmält till skedala näst nästa helg. Ska hoppa LC och LB (90 och 1m). Bilder från i fredags kommer kanske upp imon kväll (Y). Eventuellt blir det lite hoppning i harplinge imon med, bara lite träning. Jag måste öva på vattenmatta inför i skedala eftersom han är rädd för dom! Dessutom skulle det bara jättebra att känna igenom kombinationer lite också innan. Men vi får se för Micke messade och undrade om jag kunde komma och provrida på tisdag för jag ska träna för honom. Men det blir ju bara en dag emellan för Blitzen och jag tycker egentligen att det är för tätt inpå. Vill ju att han ska vara taggad hos Micke (dock inte för taggad som han har en tendens att bli..). Men skit samma, jag tar det som det kommer, får kanske skita i att hoppa imon och göra en egen provisorisk vattenmatta av höpåsar i padocken i helgen ist.

Nu måste jag sova. Puss på er och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0