Remember me.....

Tjena! Det blir att handla ridkäder imon ist. Ida har jag gjort lite annat. Atm så ligger jag å kollar på en film (tittar typ på film hela tiden känns det som), vi bakade nyss muffins också (åt upp dom förra direkt) så nu står dom i frysen. Japp japp, man ska ha dessa muffinsarna i frysen, det är lätt dom absolut godaste muffinsarna. Dom blir inte sådär fluffiga utan mer som en kladdkaka. Egentligen ska man göra en jättego "goja" och hälla på dom eftersom dom sjunker ihop och det blir en liten grop på dom, men vi pallade inte göra den ;P.

 

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen (som btw är slut när som helst), egentligen tänkte jag se The roommate men pappa å Felicia ville också se den så vi ska de den i biorummet ikväll ist. Den kommer typ ut på DVD imon men den finns ju på nätet så vi kopplar min mac till projektorn och ljudanläggningen. Mysigt mysigt.

 

Btw. tycker att ni e grymt dåliga på att kommentera! Jag vill ha kommentarer! :D

Puss på er♥



Kommentarer
Postat av: Supersystern

Gos gos lingonmos xD

2011-08-09 @ 21:17:34
Postat av: Matilda

Fin kommentar du fick av Felicia CX här kommer en fin från mig "GO SARA GO!!" nej men ärligt talat. Såna muffinsar är skitgoda men är det goda utan "gojan" i mitten ?!

2011-08-10 @ 00:04:39
Postat av: Sara

Sypersysterna sv; haha Cx



Matilda sv; Hahaha, jaa dom e as goda!! Helt klart godast med med helt oemotståndliga utan också ;P. Mkt bättre än vanliga muffins, tkr jag iaf. När man gör "gojan", som btw är bland det godaste som finns, så brukar jag sitta och äta direkt ur kastrullen, det är ju som sagt så sjukligt gott..... Haha mkt "Gott" i detta svaret kände jag ;) Kände att det blev ett väldigt knasigt och utvecklat svar på din lilla fråga....

2011-08-10 @ 01:30:13
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Japp men små frågor kräver långa svar elr?? CX

2011-08-10 @ 22:21:24
Postat av: Sara

Matilda sv; hahaha thats right! cX

2011-08-10 @ 23:05:27
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0