A smile is the best makeup a girl can wear.....


Tjenixen! Skönt att sega igår. Men det är konstigt hur trött han blir av att bara ligga och kolla på film. Supertrött. Ida hinner jag iaf inte kolla på film, måste packa å sånnt ist. Vi åker typ halv 8 hemifrån och sen tar det lååång tid att köra till Stockholm så vi är inte framme förrän någon gång på eftermiddagen. Jag och Matilda vill sticka till Gröna Lund på fredagen. Så jäkla roligt. Kan faktiskt inte minnas att jag har varit där, kanske när jag va jätteliten. Liseberg har jag ju varit på tusentals gånger, men inte Gröna Lund... kan ju bero på att det ligger såpass långt bort ;). Men de skulle iaf vara awesome. Jag älskar karuseller, speciellt berg och dahlbanor. Wohooo. Fast den där insane ser ju verkligen helt inseane ut så... hehe, men den ser ju ändå sjukt rolig ut så vi får la se.

Nu MÅSTE jag gå å packa osv. Hinner aldrig annars. Sätter på musik på datorn och börjar packa nu. Btw. tycker faktiskt lite synd om min dator... den är verkligen igång hela tiden. Även fast jag går och packar eller ngt liknande så flyger jag ändå förbi lite hela tiden och kollar om de hänt något nytt å roligt. Internet är farligt asså ;). Men har inte datorn med mig i Stockholm, så då få jag klara mig utan. Kanske lägger in ngt tidsinställt inlägg åt er, för jag kommer nog antagligen inte palla blogga från min lilla mobil. Puss på er♥

Uppdatering: I'm done. Packat klart nu, nu är det bara lite småsaker att fixa å de fixar jag ikväll när jag kommer hem ist. Tänkte åka till stallet vid 3 å sen åker vi till harplinge vid 5, kommer nog förhoppningsvis hem vid 9 någon gång. Hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0