Here we are.....


Yes, mina naglar är slitna och det är inprincip omöjligt att fota en bra bild när man själv ligger ner för att inte komma med på bild... but who cares?! ;)

Det står iaf : Till Sara Roth Från Ulrik.

Fin fint!

Tjoho! Fick skivan ida, lovely. Jag orkade verkligen inte fota med kameran å sen ladda över i datorn osv så de fick bli en vacker cam bild ist ;), fin va de ja.... Tänkte iaf att jag skulle lägga upp en bild direkt, annars hade jag bara glömt det. Ni vet mitt närminne är inte att leka med, det sitter... jag vet inte riktigt var det sitter, eller om det ens existerar.

Har precis varit i stallet (eller precis och precis, kom hem typ halv 10), helt underbart. Fattar ni hur otroligt lugnande och nästan sövande det är när hästarna står och tuggar på sitt hö, krafsar lite med hovarna och frustar lite då och då... som sagt, lugnande. Stod och lutade mig mot Blitzen och klappade honom i hans lena fina päls i evigheter, mysigt. Har jag sagt att jag älskar djur? ;) Ibland känns det som att jag har mycket bättre kontakt med djur än med människor, jag förstår liksom dom bättre. Dom är inte lika komplicerade som människor, typ. Fast människor kommer ju alltid vara människor, om ni förstår vad jag menar.. jag är kryptisk, I know. Blitzen fick iaf vila så jag borstade bara honom och stretchade halsen lite. Han har btw blivit grymt duktig.

Nu har jag precis duschat och ska sova. Alla andra sover redan.. vaf är jag alltid sist?? Hm, det tål att tänka lite på.
Btw. Luktade som en kanin ida i skolan, hur gick detta till?? Jag har inte ens en kanin.... skumt, verkligen skumt..
Puss på er och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0