Every world I left unspoken.....

Hallu! Hade jättemysigt ida i Varberg. Tänkte ge er lite bilder från dagen. Tänkte också passa på att berätta att jag egentligen ska åka iväg och hoppa med Blitzen imon, men jag hittar inget släp.... Ska fortsätta höra med folk imon, vill verkligen hitta ngt.
Red till stranden ida med Blitz. Emma och Barney följde med. Mycket trevligt, dock försökte min galning kasta av mig för han blev livrädd för en tjej som typ skulle bada eller ngt... Asså han försökte inte kasta av mig men han fick panik (FEGIS!!!) när han fick syn på henne, fast hon bara stod där, på stranden och tittade ut mot havet. Han slängde sig och gjorde en 180° vändning och satte av i full fart åt andra hållet. Jag hängde på sidan och klamrade mig fast, men till sist fick jag nog och klättrade upp igen och stannade honom... Ibland är han bara FÖR feg... Men jag hoppade över en surfbräda som låg på stranden med honom (Den va trasig och övergiven, skulle aldrig hoppa över någons annars). Fast första gången slängde han sig åt sidan, men sen hoppade han. Har ni inte fattat det vid detta laget så säger jag det rakt ut. Min häst är mega feg! Just so you know liksom.

Men här kommer bilderna (text står under bilden);
Calla och jag framför.... något^^
Felicia, Calla och jag Där ser ni ett av mina örhängen. (Y)
Kände mig lite udda i skinnjacka och en stor fluffig halsduk när solen sken och det va varmt ute.... men jag hade
så ont i halsen..
Smygfotto på mig.... undra vem som har tagit det ;) btw. Köpte en jättesnygg och mysig tröja.
Smygfotto again.. fick ta av mig halsduken tillslut för det kokade typ i halsen. Sjukt varmt.

Vill ni ha en lägesraport?.... Jag ligger i min säng, försöker snyta mig i min igentäppta näsborre, hostar hela tiden (snart hostar jag nog upp självaste lungorna....), har ont i halsen och knarkar halstabletter.. Life is lovely Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0