The time is dripping, all fluids getting strong.....


Hej! Fy fan va jag mår blä säger jag bara. HATAR att vara sjuk... hostar hela tiden. Men jag måste iväg och hoppa ida. Men jag hittade inget släp + att ingen kunde köra mig så jag får skritta dit. Det är en bit, men det får helt enkelt gå. Om jag inte hör av mig sen ikväll när jag kommer hem så har jag dött på vägen, just so you know. Skulle egentligen bara behöva ligga i sängen hela dan och kolla på film och kurera mig men... nopp, not today. Men när jag kommer hem så  ska jag bara duscha, äta och sen lägga mig i sängen och kolla på film och sova. Felicia åker ner och hjälper mig att göra sakerna och sen vid 4 ska jag vara på plats på Onsjö gård och hoppa och sen skrittar jag hem. Åker nog ner till stallet vid kvart i 3 eller ngt. Tänker inte vara där mer än nödvändigt! Fram tills jag ska åka ska jag dricka hostedicin, äta halstabletter och försöka städa mitt rum lite snabbt. Det är pärlor överallt...

Hoppas verkligen att ni mår bättre än vad jag gör. Får bara inte vara sjuk imon. Kan inte missa skolan.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0