Think outside the box.....


Bild tagen från Keela.se

Hellu! Hoppas att alla har det awesome! Jag vill inte börja skolan imon! Speciellt inte eftersom jag går från 8.10 - 17.00... FL. Och jag orkar verkligen inte gå upp tidigt, HATAR det. ^^

Men men, ida hade jag iaf jättemysigt med Amanda i stan! Vi åt glass, kollade kläder och massa massa mer. Jag köppte nya pärlor. Haha jag gör pärlplattor, tecknade svampar som ska bli örhängen å sånnt. Den ser ut precis likadan ut som på bilden. Har gjort en lila som är klar (as svårt att smälta dom lagom, dom går sänder jättelätt, så denna blev väldigt väldigt smällt :P). Men jättesöt. Tanken är att man bara ska ha ett i ena örat. Köpte även 2 fräna tröjor och massa block att skriva i nu i skolan. Vägde TON, och trög som jag är så köpte jag typ det i mitten så jag fick släpa runt på dom i hela stan... Haha men han i affären la dom i 2 olika påsar så jag skulle ha en i vardera hand, smart kille de där ;)

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Annars kommer jag aldrig upp imon. Men det ska iaf bli kul att träffa alla kompisarna igen.

Puss på er♥. Nu ska jag packa idrottspåsen till imon och sen göra en mörkrosa svamp och sen typ måla om naglarna (japp, nu försvinner mina små monster, blir nog svarta ist) och gå och lägga mig.

Här är en liten spotify spellista som jag lyssnar på atm (hoppas jag lyckades med min fina länkning o.O), på min itunes lista har jag dock typ 10 000 låtar till, där har jag ju massa fler Breaking Benjamin låtar, fler Evanescense och alla Tokio Hotel låtar mm.. Get inspired ;) De e en salig blandning, fast det märks kanske vilket sound som jag tycket mest om? ;). Jag är beroende av musik, lyssnar på musik tjugofyrasju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0