Shut up and drive.....

COola...

Ska måla naglarna nu. Bilden ovan är min inspiration. Coola va?! Så tänkte jag att det skulle bli.

Imon är det träning för Micke. Ska se om jag kan vara med i ngn av hans grupper. Kan bli svårt eftersom dom börjar typ 17.30 och jag slutar skolan typ 17.00 varje dag och bussarna har börjat gå helt cp så de tar minst 45min för mig att komma hem eftersom jag måste vänta i evigheter på alla bussar. Hoppas att min underbara farmor kan köra även sen när det börjar bli lite halt å så. Hon hämtar oss alltid annars men gillar inte att köra i snö, mkt regn eller när det är halt, förstår henne.... Gah, såg det nys schemat ida å det är katastrof! Helt sjukt, går från 8.10 till mellan 16.00 och 17.00 varje dag! Och har jättemkt lektioner och håltimmar. t.ex. 3.5 h håla på fredagen.... Jag kommer inte ha ngt liv.

Hoppas iaf att Blitzen är taggad och fin imon. Han hade tydligen varit knäpp ida, flyttade sig fint men rädd för buskar och använde sin enorma energi fel (alltså genom att springa runt som en tok ist för att trampa under sig och få sånna höga, luftiga och härliga steg)

Va och övningskörde innan också. Haha love it! Skit kul! Jag börjar få in känslan mer nu (Y). Jiho, here I come.

Men nu ska jag börja och sen sova när allt har torkat. Kommer nog dock ta ett tag.
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0