The whole crowd goes so loud.....


Har alltid velat ha ett sånnt jätteakvarium med coola fiskar i och så man kan ligga och kolla på dom som på bilden. Gärna så dom kan simma över en också. ÄLSKAR DET! Hade trivts väldigt bra i de "fönstret" kan jag lova! Älskar sånnt som är under vatten. När jag va liten så va jag under vattnet hela tiden, hann knappt komma upp för att andas. Man fick skrika om man skulle få någon som helst kontakt på dom tusendelars sekunder som jag va ovanför ytan. Är dock inte riktigt lika mkt säl nu. Men älskar verkligen att snorkla och en vacker dag så ska jag dyka med tuber och sånnt i ett tropiskt hav, det är typ ett mål i livet liksom ^^

Tjoho! Har precis druckit ett glas vatten.... jag öppnar alltid ALLA skåp och rotar runt i hopp om att finna ngt gott att äta, men det slutar alltid med att jag blir törstig och tar ett glas vatten..... o.O

Haha fin "inledning" ni fick där, från en sak till en helt annan ;). Tränade för Micke med Blitzen ida. Det gick inte jättebra men inte dåligt heller. Mellanmjölk typ :P. Han va jättefin och så, men jag brukar ju inte rida så som Micke säger så båda Blitz och jag va lite ovana vid det (+ att han är gotlänning vilket i detta fallet innebär att man inte kan förstå ett enda ord, blir lite svårt att förstå vad han vill att jag ska göra då cX). Jag har inte heller ridit dom övningarna och hade t.ex. typ 6 galoppbommar innan en oxer. Har aldrig haft så många bommar innan ett hinder.  Men jag fick fram en ENORM galopp. Större, luftigare med en enorm power! Hur fin som helst, tror att han kommer hoppa ännu bättre med den galoppen, och bjöd mycket renare. Micke sa iaf att han va jättefin, mycket trevlig ponny, vill hoppa och hoppar jättefint osv. Han sa att vi skulle kunna hoppa över hinderstöden om jag gör som han säger och håller ihop honom mer och inte släppa honom i slutet och "lägga av". Det låter ju lovande ;), haha. Men han skulle iaf höra av sig.

Har städat mitt rum också, duktig jag känner mig! Och plockat ihop lite saker till torsdag då jag börjar skolan. Kommer inte ha ngt liv... Men men, imon ska jag iaf till stan och träffa Amanda. Vi ska käka glass och ha det trevligt. Måste köpa nya block att skriva i till skolan också.

Bara så ni vet så går det rent ut sagt åt helvete för mig att skriva ida. Skriver fel HELA TIDEN! Varenda bokstav är fel, får skriva om hela tiden... Just so you know liksom ;).

Men nu ska jag sova så puss på er och godnatt. Sista sovmorgonen imon, sen börjar ju som sagt skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0