Be careful what you wish for, 'cause you just might get it.....

Vill ha...

Hejsan! Tänkte måla naglarna lite roligt nu eftersom de förra svarta va helt bort skavt. Men min fantasi är på noll... så de gick inte så bra. Det blev svarta igen, grymt snyggt, men de kan ju vara roligt med lite speciellare naglar ibland också. Men men. Calla har kommit nu, vi va och hämtade henne på tågstationen innan. Så grymt kul att ha henne här! Hon är så snäll, glad och positiv hela tiden. Verkligen en underbar tjej. Vi satt och kollade på massa roliga YouTube klipp innan, helt galet vad mycket kul det finns där. Klippet med katterna ca ju bara bäst, skrattade så jag höll på att kvävas. Här är den. Katten vid 3.05 är ju bara sååå Sally! Btw. Calla har skaffat hund.. jag är sååå avundsjuk! Vill också ha en hund, men mamma är rädd för hundar... Men när jag flyttar hemifrån, då jäklar ;)

Anyway. Imon blir det fullt upp för mig. Stackars Blitzen kommer få stå i transporten och vänta länge på Harplinge eftersom jag ska åka med en tjej som startar med en B-ponny och jag startar D-ponny. Men de fixar han nog, han får äta lite hö och chilla (och tagga ;P).  Det ska bli jätteroligt men jag ska absolut inte satsa för någon placering utan bara försöka ha riktigt roligt och komma runt banan! Hoppas att det inte kommer att regna, det blir så sjukt halt på banan isf. Det har varit lite till och från men atm så ser det ljust ut. Btw. Hovslagaren kom ida så nu har Blitzen nya skor (Y).
Puss på er och godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

YEYY new shoes !!!! LYCKA TILL !!!!!!!!

2011-08-12 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0