Pride.....


Här sitter jag och tar det lugnt. Ska ta tag och börja fixa lite snart och byta om och sånnt. Jag har fullt upp denna helgen. Idag kommer Calla. Imon är det lokal tävling i harplinge som jag ska vara med på. Ska hoppa L:C och L:C +5 (90 och 95), det blir min och Blitzen lokala debut, jag är taggad. Sen på lördag ska jag ha fodring och utsläpp i stallet + mocka hela hagen, och på söndag ska jag vara prisutdelare på harplinges hopptävling. Och sen börjar ju skolan på torsdag...

Men nu ska jag sätta igång.

KRAM ♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

MEN GUD VILKEN FIN BILD PÅ MIG!!!! host NOT host

2011-08-11 @ 16:12:28
Postat av: Supersystern

Matilda: Host JO host host JOJOJO xD <3

2011-08-12 @ 00:20:41
Postat av: Sara

Matilda sv; Hahahah jo du e ju jättesöt!!! Allt blir fint när man ler/skrattar! <3

2011-08-12 @ 00:32:57
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0