I've been alone all along.....


Kom ju på att jag faktiskt inte har visat traguspiercingen ännu. Som ni ser så är staven väldigt lång atm, ska byta till en kortare snart och ha en kula med en liten sten i ist för bara i metall.

Tjenamors! Hoppas att allt är toppen med er. Här ar allt bra. Jag kom just hem från hööks. Har varit där och köpt nya tävlingskläder, va ju tvungen att ha till fredag så de va lite panik. Det blev iaf vita ridbyxor, en ridskjorta och en tävlingskavaj, 1500:- gick hela tjohejsan på. Fan att allt ska kosta pengar... ;) Det är ju så mycket man vill ha. Känner att min elgitarr skriker efter mig (eller är det tvärtom?!...) och hejsan hoppsan så måste jag lägga pengar på hästsaker också. Men men. Atm så sitter jag och väntar på att hovslagan ska höra av sig. Han va tvungen att komma några dagar tidigare och sko Blitz eftersom han hovar började bli väldigt slitna, sprukna och långa. Kan ju bara meddela att det ryker 1000 spänn där också (dock inte mina egna, mihihi). Men han är sååå värd det!

Nej nu orkar jag inte vänta längre. Jag sticker ner och fixar allt i stallet och skrittar ut en runda först, så får la han komma när han kommer.
Ikväll vill jag se en film... igen. Men de e sjå sjukt mysigt att ligga i sängen sent och kolla film. Ska se om jag hittar ngn riktigt bra och spännande thriller, det är lätt dom absolut bästa filmerna.

Btw. Calla kommer ju imon (hon skulle typ egentligen kommit ida, skrev ju det, men det blir imon ist). Ska bli så kul att träffa henne igen. Hoppas att hon kommer ihåg mkt av svenskan. Hon va ju grym när hon bodde här. Innan hon kom till sverigen hade hon ju typ aldrig hört svenska och sen vipps så va hon sjukt duktig. Gick att prata med henne som men vilken svensk som helst. Coolt.

Puss på er, hörs kanske ikväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0