Never take someones feelings for granted. You never know how much courage it took them to show them.....


Hej svejs! gah.. jag vill kolla på film men hittar ingen som verkar bra... så har legat och kollat lite random klipp på YouTube ist.
Blitzen va crazy ida. Va lite busig och satte ihop lite halmbalar som "bonden" hade tappat på åkern, till ett litet hinder och hoppade lite. Blitz tyckte de va as kul. Sen red jag klätterbacken och ett varv på slingan. Red i långa och snabba gångarter, tänkte att han skulle få sträcka ut sig ordentligt. Pigg häst here we go!

Sen tvättade jag heela Blitz, vilket ledde till at jag blev genomblöt och skit kall. Den sega hovslagaren hade nog glömt bort att han skulle sko Blitz för han kom aldrig.... FL. Hoppas att han hör av sig och kommer imon.

Nej seriöst jag är faktiskt trött. Brukar aldrig vara trött men det verkar inte hända så mkt i cyberspace ida... Ska nog gå och borsta tänderna och lägga mig nu. Har lite att göra imon. Måste bl.a. städa mitt rum eftersom jag bara slängde upp allt på byron när mamma fick för sig att dammsuga mitt rum. Jag måste nog ta och plocka bort det imon, orkar inte nu.

Puss på er och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0