Stockholm.....

Tidsinställt: Hallå! Nu är jag antagligen i Stockholm. Kommer ju som sagt hem på söndag kväll. Och fram tills dess ska jag njuta å ha de riktigt härligt här.

Fy va tråkigt att skolan börjar snart. Jag orkar verkligen inte, vill ha sommarlov hela livet... nästan iaf. Känner en enorm press till skolan nu me. Det e ju MVG i alla ämnen som gäller nu för att jag ska komma in på min "djursjukvårdarlinje".... kommer aldrig fixa det! Känner det redan nu. Men jag ska inte stressa ihjäl mig, man måste faktiskt leva också! Jag tar allt som det kommer, försöker så gott det går, men inte överdrivet. Det blir säker bra.

Ida är jag förhoppningsvis på Gröna Lund och imon kväll på Party night i Kungsträdgården. Sen vet jag inget mer. Ärligt talat då är jag inte så insatt i hela Pride saken, låter min syster sköta de där. Hon vekar kunna allt om Pride, haha.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva så Puss på er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0