So maybe you should do something about it, those heroes in defeat you'll never doubt it.....

Tjo! Jaha, jag vet inte riktigt var jag ska börja... Det blir helt random och det får ni helt enkelt leva med ;).


Träningen gick bra igår, mycket bätte än förra gången och Micke hade bara bra att säga om min lilla prins, han är världens finaste! Fick stressa ganska rejält för att hinna hem från skolan och sen vidare till stallet och till sist till träningen, men det gick. Om ni inte har märkt det vid detta laget så älskar jag ju dialekter, och Micke pratar ju gottlänska. Helt underbart. Har gått runt i skolan hela dan ida och härmat honom; "Sen hoppte vi, sen travte vi", "bejn bejn bejn.. å ööööka" Osv osv. Underbart.

Ida hade vi ju skolfoto.... VEM tror ni inte försov sig... jo JAG!! FL. Vaknade 7 och jag måste gå till bussen SENAST 10 över.... jaha, toppen. Men det gick det med, sov med flätor så de va bara att springa upp, dra ut flätorna, byta om, sminka sig lite snabbt, ta med en macka (hann inte äta frukost) och takta ner till bussen (ja jag är kanske lite "häst skadad", det är ju ngt mellanting mellan skritt och trav, på riktig svenska, gå och springa.. tyckte att det va ett bra ord :P). Skolfotot blev som vanligt KATASTROF!!!! HATAR ATT VARA MED PÅ BILD!! Vet inte vaf jag ser ut som en uppstoppad höna på kort men whatever, vill ändå inte ha några bilder på mig själv. Hallå vaf behöver jag bilder på mig själv?, jag står ju här, som ett livs levande foto tjugofyrasju ;). Men skolkatalogen är kul att ha iaf. Men shit va sugen jag blev på att fota när jag såg fotografen, skulle gärna vara fotograf.

Lyssnar på denna låten atm, har liksom verkligen fastnat för den! Men nu ska jag sova. Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0