Simply because you can breath doesn't mean you're alive or that you really live.....

Hejsan hoppsan! Här kommer ja med ett inlägg igen... Hade superkul på Grönan ida, insane va sjukt kul!! Japp vi åkte den (Y). Jag skrattade så jag trodde jag skulle kvävas, ibland va man helt plötsligt upp och ner, det slutade med att när vi stannade så satt vi upp och ner, kul. När man åker karuseller å sånt får man verkligen leva för stunden, du lever ju bara en gång så lev livet å gör allt du vill göra!! (älskar överskriften, så klockren!) Sen va vi inne en sväng på Pride och gick runt lite där. Btw. De e typ bara ungdommar här där vi bor, fick ett galet skrattanfall innan. Det bor några unga killar i rummet jämte (från typ England eller ngt), ojoj vad jag skrattade. Ni fattar ingenting, men de e helt ok. Jag kan inte förklara så bra men here we go, först när vi knackade på vårat rum så trodde dom vi knackade på deras å kom såklart ut å började snacka lite å sånt (blyg som jag är så tittade jag bort och knäckte mig totalt) sen hände en as kul sak när jag och Matilda va inne på toan, jag borstade håret och hon gick på toa, då hade vi tydligen misslyckats med att stänga dörren ordentligt innan vi låste så när dom hade dragit x-antal gånger i handtaget så går dörren plötsligt sakta upp. Jag fick slänga mig på den och stänga å låsa (dom blev nog lika förvånade som vi eftersom dom släppte handtaget såfort den gick upp, sen misslyckades dom med att låsa å... a. Sen fick vi ett skrattanfall i köket när vi skulle dricka och ja tappade glaset (som va av plast) och massa massa mer. Crazy. Men de e bara jag och Matilda som flummarsönder när vi är tsm, allt blir roligt. Imon ska vi på paraden och sen som sagt på party night eller va d nu hette i kungsträdgården (där har vi iffisäg, btw kan man skriva så!? Känns fel..., varit varje dag men anyway). Måste ju nästan bara se Ulrik nu eftersom ja missade honom när han äntligen kom till halmstad, inte okej liksom ;). Men nu ska jag sova, ser inte vad jag har skrivit och orkar inte läsa igenom (somvanligt då..) så ni får leva med att texten kanske låter lite konstigt när man läser, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0