Random.....

Hallå! Här kommer jag med ett litet random inlägg, trevligt trevligt. "snodde" *host* lånade *host* pappsens Iphone då den är sjukt mycket lättare att skriva på än vad min lilla mini skärm är. Men jag hatar att den byter orden själv lite som den vill... Bara för att jag kanske använder lite konstiga ord som tydligen inte finns med i hans ordfattiga lilla ordbok ;P. Hade iaf lite seperationsångest innan..... Till en fluga som hade följt med oss hela vägen från Halmstad till stockholm, tyckte lite synd om honom också... Tänk att bara plötsligt vara på ett ställe så långt bort och inte kunna komma hem (jag antar att flugor inte flyger så långt). Jag vill ha en tam fluga, seriöst tänk va coolt det hade varit! Men det hade ju varit plågeri att ha den stackars flugan instängd i bilen så jag släppte ut den och flugan den flög, från en halmstadfluga till en stockholmsfluga på typ 7 timmar. Jag är trött så ni får ursäkta en random och konstigt inlägg. (som om inte alla mina inlägg är random och konstiga... antar att hela jag är lite random ;)) Har iaf haft en trevlig da idag, måste erkänna att ja satt lite knepigt i bilen ett tag... Men efter flera timmar i bilen vet man inte riktigt hur man ska ha ben och armar längre :P Men nu måste ja sova, är jättetrött efter hela långa bilresan och dagen här (måste ju vara pigg när jag och Matilda ska busa runt på Grönan imon också ;)). Jag har förberett ett tidsinställt inlägg åt er som kommer upp imon. Puss på er och ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0