I just wanna be with you.....

Btw, tänkte faktiskt lägga upp en bild från kameran från typ pride eller ngt för.... vi har hittat kamerasladden! (Y) Men.... kameran hade inget batteri så den dog undertiden jag höll på att ladda över bilderna. Suck, orkar inte.... Så de blir kanske imon ist. Ni får helt enkelt skita i en bild. Orkar inte leta upp ngn, det tar typ timmar.

Hejsan! Ida har jag varit hos Blitzen. Shit va jag har saknat den lilla busen. Han va crazy å studsade runt som en lite gummiboll när vi red, så sjukt roligt. Red ut med Frida en riktig jätterunda, började med klätterbacken och 2 varv på slingan, sen på åkern å sist en låång avskrittning. Väldigt mysigt. Nu har jag precis kollat på Black swan och ätit muffins och popcorn. Jag och Felicia fick helt random för oss att vi skulle baka muffins typ mitt i natten... så kan det gå, grymt goda va dom iaf. Filmen va btw också bra.

Imon tänkte jag föröka pallra mig in till stan... börjar känna lite smått panik över ridsakerna till fredag. Dessutom så kommer ju våran utbytesstudent från USA som bodde hos oss typ 2009 hit igen på onsdag och ska hälsa på. Hon heter btw Calla, de ska bli riktigt roligt att träffa henne igen!

Lyssnat atm på Since U been gone, men Kelly Clarksson. Diggar verkligen hennes stil i den videon! Och dessutom har jag alltid velat krascha ett hus. De skulle ju vara helt sjukt roligt! Men men, nu har jag skrivit på detta inlägget i typ 3 timmar, helt sjuk. Försökte hitta en bild men de sket sig, jag blev så trött så jag sket i de. Så nu ska jag sova ist.
Puss på er, godnatt och ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0