I'm everything you can't control.....

Har äntligen fått upp min stereo nu och lyssnar på Breaking Benjamin på MAX med massa bas. Tjoho, hela huset skakar ;). Breaking benjamin är precis min musiksmak, precis! (jag kan lyssna på typ allt, det går helt från dag till dag, men BB funkar alltid, får mig liksom på mitt favo humör och jag blir helt... jiha, love it!! T.ex  Denna låten, den går ju bara inte att tröttna på) Är dessutom gryymt sugen på elgitarren nu... ^^


Ska snart äta Amerikans Cheesecake. Det är Calla som fixar. Igår gjorde hon Amerikanska pannkakor, mumms.
Ska plugga lite också, har tyska läxa och engelska läxa till imon.... Life goes on.
Imon blir det nog till att rida ut en riktig långrunda med Frida, hoppas verkligen att det inte ska regna!! Har ju regnat varje dag den senaste veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0